Een nieuwe manier van factureren met Payt
Graag je aandacht voor het volgende; per 1 januari 2025 factureren wij via Payt. Dit betekent dat zij namens ons facturen versturen en innen. De declaratie die je ontvangt, wordt direct ingediend bij de zorgverzekeraar. Je ontvangt dus enkel een factuur van Payt als de zorgverzekeraar de kosten voor de behandeling niet (volledig) vergoedt. Payt verstuurt de facturen het liefst per e-mail. Dat is beter voor het milieu en brengt minder kosten met zich mee. Om de facturatie vlekkeloos te laten verlopen, verzoeken wij je vriendelijk om wijzigingen altijd aan ons door te geven.
Wij maken deze overstapt omdat Payt:
- gebruiksvriendelijke functies biedt zoals een QR betaalcode en iDeal-link bij elke factuur én herinnering.
- toegang biedt tot een klantenportaal, zonder een account te hoeven maken
- het mogelijk maakt direct berichten te versturen in het portaal bij vragen over facturen
Graag vragen wij namens Payt je aandacht voor het volgende:
- Je bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig doorgeven van de juiste (e-mail)adresgegevens. Geef eventuele wijzigingen dan ook z.s.m. aan ons door!;
- Indien je geen toegangscode per SMS ontvangt, dan beschikken wij hoogst waarschijnlijk niet over jouw meest recente mobiele telefoonnummer;
- Downloadt je de factuur vanaf een mobiel apparaat? In dat geval wordt de factuur weergegeven in de map Downloads/Bestanden. Ga dus naar een van deze mappen als de factuur na het downloaden niet direct in uw scherm verschijnt. Het kan ook zijn dat de factuur als pdf-bestand links onderin uw scherm verschijnt.
Wij hopen je voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je toch nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.